}

Over mij

Als ik met jou aan het werk ga, kom ik een hoop te weten over jouw bedrijf, je visie en je missie. Ik wil je daarom ook graag wat vertellen over mij. Wie ben ik en waarom ben ik gaan doen wat ik nu doe.

Wie ben ik

Ik ben Wanda Spaak, 36 jaar, getrouwd met Pascal en moeder van 2 jongens Roan van 7 en Lucca van 4. Na jaren werkzaam te zijn geweest in de gehandicaptenzorg, kwam ik begin 2015 thuis te zitten. Na mijn zwangerschap kreeg ik last van lipoedeem, een chronische aandoening die veel pijn en spierkrachtverlies met zich mee brengt. Al snel werd mij duidelijk dat het werk wat ik altijd met veel liefde had gedaan, niet meer kon. We kozen er bewust voor dat ik voorlopig thuis zou blijven bij de kinderen totdat ze allebei naar school zouden gaan. Naarmate de tijd verstreek en het moment steeds dichterbij kwam dat ook Lucca naar school zou gaan, hoe meer ik na begon te denken waar mijn passie ligt. Wat wil ik? Waar gaat mijn hart sneller van kloppen? In 2011 was ik begonnen met een webshop, welke inmiddels was uitgegroeid tot een online speelgoedwinkel met bijzonder speelgoed. Mensen wisten mij inmiddels te vinden, maar het vuur was er voor mij uit. Dit was niet waar mijn passie lag. Maar waar dan wel? Daar kwam ik vrij snel achter.

Wat is mijn passie

Mijn passie is andere ondernemers, zoals jij helpen. Je ondersteunen bij werkzaamheden die bij het ondernemerschap komen kijken. Maar vooral je helpen bij je branding en het doorvoeren hiervan in al je uitingen. Dit begint bij het hebben van een goede website, welke exact de missie en de visie van de jouw bedrijf weergeven. Je website is je online visitekaartje. Deze moet goed voelen en passen bij jou en jouw bedrijf. Je uitingen voer je verder ook door in je uitingen op social media. En ook dit is een onderdeel van het ondernemerschap waar veel bedrijven mee worstelen.
Het ondersteunen van ondernemers doe ik door middel van Coaching, Webdesign, Socialmediakenner en als Virtueel Assistent

Mijn missie en visie

Het is mijn missie om ondernemers te helpen om hun visie en missie te visualiseren en om te zetten naar een website waar ze trots op zijn en volledig achter staan. Het is mijn missie om ervoor te zorgen dat de cirkel rond wordt, dat alles klopt in de uitstraling van je bedrijf. Mijn visie is dat je bedrijf pas echt kan groeien op het moment dat je helder hebt wat je missie en je visie is en dit ook duidelijk naar buiten weet te communiceren.

De gedachte achter mijn huisstijl en naam

Ik ben van mening dat je huisstijl bij je moet passen. Maar vooral ook dat het de visie en missie van je bedrijf vertegenwoordigd. Ik wil je daarom graag iets vertellen over de gedachte achter mijn logo en mijn huisstijl. Om te beginnen de vormen. Ik maak vooral gebruik van ronde vormen. Als alles in je bedrijf klopt; je missie, je visie, je doelgroep, je content, je huisstijl, je website – dan is de cirkel rond en kun je je dromen achterna gaan. De cirkels van mijn logo staan voor het kunnen volgen van je dromen. Voor het rondmaken van de cirkel die daarvoor nodig is. Het teken wat in de cirkel staat is een variant op het infinity-teken wat staat voor oneindigheid. Je bent namelijk nooit klaar met ondernemen. Je onderneming is altijd in beweging. Het teken lijkt op een wolk, welke voor mij staat voor dromen. Dromen over de toekomst van je onderneming en hier naartoe werken.
Dan de kleuren en de lettertypes van mijn huisstijl. Ik heb gekozen voor de kleur geel: dit staat voor energie, creativiteit en gelukkig zijn. Dit zijn drie elementen die voor mij belangrijk zijn bij ondernemen. Ik krijg energie van ondernemen, door datgene te mogen en kunnen doen wat ik graag doe voel ik me gelukkig. En als ondernemer moet je creatief zijn op verschillende vlakken. Bijvoorbeeld creatief in het bedenken van acties, in het schrijven van teksten etc. De gele kleur combineer ik met verschillende stoere blauwtinten. Blauw staat voor vertrouwen, loyaliteit en communicatie. Wederom drie dingen die belangrijk zijn bij het ondernemen. Je klant moet jou vertrouwen voor ze met je in zee gaat. Jij bent loyaal aan je bedrijf en je klanten en communicatie is een essentieel onderdeel waar je absoluut niet zonder kan. Stoere kleuren omdat ik ondernemers wil helpen die zo stoer zijn om hun passie te volgen. Ondernemers die zo stoer zijn om stappen te durven zetten met hun bedrijf. Dit is ook de reden dat het bedrijf Stoer heet. Deze naam is ook geschreven in een strakker stoerder lettertype.

Wie zijn mijn klanten

Mijn klanten zijn ondernemers zoals jij, de kleinere en/of startende ondernemer. De ondernemer die wil groeien met haar bedrijf en beseft dat ze niet alles alleen kan. De ondernemer die hulp in durft te schakelen.